En sådan där lista alla hatar

Bara för att jag inte kan sova...

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Nej, tur det!
Hånglat med nån riktigt ful: Åh, herregud, ja...
Hånglat med fler än 50 pers: Nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja fö faen!
Gjort något riktigt dumt:  Ja, det har jag nog
Gjort något du verkligen ångrar: Ahrå..
Åkt ambulans: Nixxx
Gjort nåt olagligt: Ja, rebell som jag är!
Skämt ut dig på fyllan: OM jag har
Spytt offentligt: Vill svara nej, men måste svara ja på den
Sagt något riktigt pinsamt: Det har jag säkert.. med alkohol i kroppen säger jag allt möjligt
Gjort något riktigt pinsamt: Men ja, den där alkoholen igen!
Erkänt en hemlighet: En gång, är en gång för mycket, två gånger är bara jobbigt. Skyller på ssspprrriiittteeenn

VAD:
Sover du i: Trosor, linne
Svarar du i telefonen: Veronica...
Drömmer du om på natten: Ofta drömmar jag inte vill vakna upp från
Är din högsta dröm: Att andas mitt intresse, alltså jobba med det jag brinner för
Skulle du göra om du vann 1 miljon: Betala skulder till mamma, donera pengar till pappa, spara?
Vill du att din partner ska ha för egenskaper: Egenskaper som matchar mina!
VEM VAR DEN SENASTE:
Du kysste: Alltså, åh, minns typ inte...
Som kysste dig: Antagligen samma som ovan, men haha, fail
Som sov i din säng: Min Viveca tror jag allt! Så romantiskt var det haha
Du kramade: Tova skulle jag gissa
Du sa jag älskar dig till: Sofie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0