allt för att slippa diska och plugga...


Jag lyssnar på… Beautiful People för tillfället!

Jag har insett att min senaste kyss... inte betydde något

Jag mår bäst när jag… känner mig snygg och är kring fina vänner

Stockholms bästa stadsdel är… Vasastaden!

Den bästa krogen heter… Svårt... återkommer efter sommaren!

Jag pratar… alltid för mig själv

Jag älskar/tycker om… lyckade utekvällar

Min bästa vän(ner) är… fina som satan

Min första riktiga kyss… var bra på sitt egna lilla vis

Jag avskyr när folk… blockar vägen när jag har bråttom

Kärlek är… något jag fortfarande väntar på

Någonstans, tänker någon… fan vad skönt att bajsa

Jag kommer alltid att vara… en aning komstig

Jag är hemligt förälskad i… dregen!

Sist jag grät var… när mamma drog in min studentpresent som hon sagt ja till

Min mobiltelefon är... S Ä M S T

När jag vaknar på morgonen… Går jag på toa! Sen försöker jag vakna

Just nu tänker jag på… att jag måste ta hand om disken

Bebisar är… helt underbara små varelser

Homosexuella är… coola

Blondinbella är… en förebild!

Ikväll ska jag… Sova själv för tredje gången i mitt liv

I morgon kommer jag… behöva plugga som ett as

Jag vill verkligen… att vi får sol den 9 juni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0